Krasnogorsk, Mosca — Shanghai JPS Medical Co., Ltd, unu di i principali fornitori di prudutti dentali in più di 80 paesi è regioni dapoi a so creazione in u 2010, hà participatu cù successu à a prestigiosa Moscow Dental Expo 2024, tenuta à u Crocus Expo International Exhibition Centre da u 23 à u 26 di settembre. Essendu unu di i più grandi è influenti eventi di l'industria dentale in Russia, l'Expo hà servitu cum'è una piattaforma primaria per JPS Medical per presentà i so ultimi equipaggiamenti dentali è dispusitivi, favurendu nuove opportunità cummerciale è rinfurzendu i partenariati esistenti.
"Semu entusiasti d'avè fattu parte di a Mosca Dental Expo 2024, chì ùn hè micca solu una testimonianza di a nostra portata mundiale, ma ancu un riflessu di u nostru impegnu à furnisce suluzioni dentali innovative", hà dettu u CEO Peter. "Questu avvenimentu ci hà furnitu una preziosa opportunità per interagisce cù prufessiunali di l'industria di u mondu sanu, sparte a nostra cumpetenza è esplorà nuove vie di cullaburazione".
Durante a mostra di quattru ghjorni, JPS Medical hà presentatu una gamma cumpleta di prudutti dentali, cumpresi sistemi di simulazione dentale, unità dentali montate nantu à sedia è portatili, compressori senza oliu, motori d'aspirazione, macchine à raggi X, autoclavi è una varietà d'articuli dispunibili cum'è kit d'implanti, bavaglini dentali è carta crespa. Cù u cuncettu di "ONE STOP SOLUTION", a cumpagnia hà vulsutu risparmià tempu à i clienti, assicurà a qualità di i prudutti, mantene una fornitura stabile è mitigà i rischi.
«E nostre certificazioni CE è ISO13485, emesse da TUV Germania, servenu cum'è una prova di u nostru impegnu per a qualità è a conformità», aghjunse u CEO. «Semu fieri di offre à i nostri clienti prudutti chì rispondenu à i più alti standard internaziunali».
A Dental-Expo Mosca, chì si tene ogni annu dapoi u 1996, hè largamente ricunnisciuta cum'è u principale foru dentale internaziunale è a più grande fiera di l'industria in Russia. Attrae espositori è visitatori da tutti i lati di l'industria dentale, coprendu temi chì vanu da a terapia, a chirurgia, l'implantologia, à l'ultime innovazioni in diagnostica, igiene è estetica.
«L'Expo ci hà datu una opportunità unica per mette in mostra i nostri ultimi sforzi di R&D è impegnassi in discussioni significative cù potenziali clienti», hà dettu un rappresentante di JPS Medical. «Eramu felici d'avè avutu numerose conversazioni produttive cù prufessiunali dentali, chirurghi orali, tecnichi è cumpagnie cummerciali, chì eranu tutti desiderosi di amparà di più nantu à i nostri prudutti è i nostri piani futuri».
Trà i punti culminanti di a mostra ci hè stata a participazione di u CEO à parechje tavule rotonde è riunioni individuali cù i clienti, induve anu discuttu potenziali cullaburazioni è strategie future per a crescita è u benefiziu mutuale.
«Semu entusiasti di e prospettive di espansione di a nostra attività in Russia è oltre», hà cunclusu u CEO. «Aspittemu cun impazienza di cuntinuà i nostri partenariati fruttuosi è di creà di novi mentre ci sforzemu di purtà l'ultime innovazioni dentali à u mercatu mundiale».
Mentre a Dental-Expo Mosca si prepara per a so 57a edizione in settembre 2025, Shanghai JPS Medical ferma impegnata à esse à l'avanguardia di l'industria dentale, furnendu suluzioni innovative chì rispondenu à i bisogni in evoluzione di i prufessiunali dentali in u mondu sanu.
Data di publicazione: 29 di settembre di u 2024


